RSS

عكس ها كيم كاردشيان امروز در نيويورك

29 نوامبر

 
18 دیدگاه

نوشته شده توسط در نوامبر 29, 2010 در كيم كارداشيان, سلبريتي

 

برچسب‌ها: ,

18 پاسخ به “عكس ها كيم كاردشيان امروز در نيويورك

  1. vahid

    نوامبر 29, 2010 at 8:48 ب.ظ.

    بله بله
    ارش دادا اینو اخر دادی به امیر ؟
    امیرم که اینو داد به پونه؟
    الان چه جوریه؟

     
    • arash

      نوامبر 29, 2010 at 9:06 ب.ظ.

      داداش کیم الان مثل گوشت قربونیه هر کی میرسه یه تیکه میکنه…….البته خودم اون تیکه خوباشو قبلا کندم
      😀

       
      • پونه

        نوامبر 29, 2010 at 9:45 ب.ظ.

        کیم مال منه
        آرش کیم خودش یه تیکه هست
        یه تیکه خوشگل وخوب وث ک ث ی که فقط مال خودمه
        به هیشکی هم نمیدم هیشکی

         
      • arash

        نوامبر 29, 2010 at 10:01 ب.ظ.

        نوش جونت…….فقط بهینه مصرف کن….زود تموم نشه…..لنگه اش کمه
        😀

         
  2. arash

    نوامبر 29, 2010 at 9:05 ب.ظ.

    ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    قربونه همه جات برم………گاز بگیرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماونجاتو ……..عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم……
    یه روز نبینم اون قلمبه های قشنگشو میمیرممممممممممممممممممممممممممممم
    خودم فتح کنم همه قله هاتو عزیزممممممممممممممممممم
    ……………………………………………………………
    😀
    خوب رسما بدبخت شدم……من قول داده بودم دیگه دورو ور کیم آفتابی نشم……ولی چه کنم با این دل بوالهوس
    😀
    امشب باعث تو جوب بخوابم…..
    😀

     
    • پرنيان

      نوامبر 29, 2010 at 9:20 ب.ظ.

      پس اين بوووود اون قولت؟؟؟؟
      الان مگه به من نگفتي مرد زندگي شدي و ديگه قيد كيمو……زدي و اون ليستتو پاره كرديي….
      ديگه به كيم به چشم خواهري نگاه مي كني…….
      اصلا منو بگو گول و فريب اون حرفاتو خوردم…….. منو بگو به پاي اين زندگي نشستم 😀

       
      • arash

        نوامبر 29, 2010 at 9:27 ب.ظ.

        چراااااااااا……ولی این کیم مثل شیطان میمونه………..هی میره تو جلد من…….خداااااااااااااااااا
        کاش دارویه ترک کیم بوددددددددددد….من دیگه متاهل شدم………………چرا من اینقدر در برابر کیم ضعیفم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
        …………………………………….
        خانوم ببخشید و معذرت میخوام و برا همین وقتا گذاشتن دیگه…………………
        ببخشیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
        😀

         
  3. Hanieh khanoom

    نوامبر 29, 2010 at 9:31 ب.ظ.

    لباس و كفشش قشنگه…
    خوب شده اينجا….
    ابرو هاش دمش بلنده خوشمان نمي آيد

    متشكر

     
    • Hanieh khanoom

      نوامبر 29, 2010 at 9:34 ب.ظ.

      ببخشيد…يه سوال!
      قد كيم چنده؟

       
      • پرنيان

        نوامبر 29, 2010 at 9:37 ب.ظ.

        سلام هانيه جون خوش آمدي…
        قد كيم 1.59 هست

         
      • Hanieh khanoom

        نوامبر 29, 2010 at 9:39 ب.ظ.

        سلام پرنيان جون…ممنون
        1.59؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        شوخي مي كني!!!!!!!!!!بيشتر بهش ميخوره!!!
        فكر نمي كردم انقدر كوتاه باشه!متشكر از جوابت

         
    • vahid

      نوامبر 29, 2010 at 9:39 ب.ظ.

      فرق داره
      معمولا کیم عروسکی 10 سانته
      کیم دو قلو 11 سانته
      کیم معمولی 12 سانته

       
      • arash

        نوامبر 29, 2010 at 9:46 ب.ظ.

        کیم من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        😀

         
      • vahid

        نوامبر 29, 2010 at 9:47 ب.ظ.

        دادا از پرنیان خجالت میکشم والا میگفتم

         
      • arash

        نوامبر 29, 2010 at 10:02 ب.ظ.

        قربون مرامت داداشی

         
  4. پونه

    نوامبر 29, 2010 at 9:51 ب.ظ.

    به قول آرش این پستی بلندیهاش بدجوری تو چشم میاد
    یعنی چشم آدمو در میاره
    خیلی خوشگل و ماه شده اینجا

     
  5. delaram

    نوامبر 29, 2010 at 10:03 ب.ظ.

    اینجا خیلی خوشگل شده….. لباسش خیلی قشنگه………گوشواره و انگشترشم قشنگه….مرسی پری جون.

     
    • arash

      نوامبر 29, 2010 at 10:06 ب.ظ.

      ای بابا……پری جون..نه……پرنیان خانم…
      😀

       

بیان دیدگاه